خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیرات فریجیدر ، نمایندگی تعمیرات ویرپول ، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیرات فریجیدر ، نمایندگی تعمیرات ویرپول ، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

فعالیت های نمایندگی ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول کار خود را به صورت تخصصی و حرفه ای در ایران شروع کرده است فعالیت های نمایندگی ویرپول در زمینه حمایت و پشتیبانی از محصولات ویرپول است و خدمات، نگهداری، تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه های ویرپول را به بهترین نحو و در زمان اندکی انجام می دهد. جلب رضایت مشتریان در این راه مهمترین سرلوحه کاری نمایندگی ویرپول است. همه مشتریان ویرپول و همه افرادی که نیاز به خدمات ویرپول دارند می توانند با این نمایندگی تماس بگیرند و خواسته و نیاز خودشان را با ما مطرح کنند و مطمئن باشند که در کمترین زمان به خواسته و نیاز آنها جواب داده خواهد شد. نمایندگی رسمی ویرپول در سراسر ایران دارای نمایندگی های فعال برای ارائه خدمات است و به صورت 24 ساعته در طول سال بدون روز تعطیلی خدمات خود را به مشتری ها ارائه می دهد. 


تعمیرگاه مرکزی ویرپول تعمیرگاه مجاز ویرپول و نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران و کرج آماده ارائه خدمات است. نمایندگی تعمیرات ویرپول بر عهده ماست و خدمات پس از فروش ویرپول را در سراسر ایران انجام می دهیم.  

تعمیرگاه لوازم خانگی ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول کار خود را به صورت تخصصی و حرفه ای در ایران شروع کرده است فعالیت های نمایندگی ویرپول در زمینه حمایت و پشتیبانی از محصولات ویرپول است و خدمات، نگهداری، تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه های ویرپول را به بهترین نحو و در زمان اندکی انجام می دهد. جلب رضایت مشتریان در این راه مهمترین سرلوحه کاری نمایندگی ویرپول است. همه مشتریان ویرپول و همه افرادی که نیاز به خدمات ویرپول دارند می توانند با این نمایندگی تماس بگیرند و خواسته و نیاز خودشان را با ما مطرح کنند و مطمئن باشند که در کمترین زمان به خواسته و نیاز آنها جواب داده خواهد شد. نمایندگی رسمی ویرپول در سراسر ایران دارای نمایندگی های فعال برای ارائه خدمات است و به صورت 24 ساعته در طول سال بدون روز تعطیلی خدمات خود را به مشتری ها ارائه می دهد. 

نمایندگی های مجاز ویرپول در تهران و کرج با تسهیلات ویژه ای در خدمت عزیزان است و اقدام به تاسیس نمایندگی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران کرده و همه این ناحیه ها را تحت پوشش دارد. تعمیرکاران و تکنیسین هایی که رد نمایندگی تعمیرات ویرپول مشغول کار هستند از جمله افراد متخصص و کارآزموده هستند که با تجربه بالایی که دارند به کار گمارده شده اند. برای تکمیل مهارت و تجربه آنها، دوره های آموزشی خاصی نیز در نمایندگی برگزار شده و همه تعمیرکارن موظف بوده اند این دوره ها را سپری کنند و نحوه کارکرد دستگاه های مختلف ویرپول را به صورت علمی ببینند. این دوره های آموزشی هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری محصولات ویرپول را برای تکنسین ها تشریح کرده است. به همین خاطر نیروی کاری ویرپول جزء برگزیده ها هستند و در کنار همه این تخصص ها اصل مهمتری را نیز در دوره های آموزشی سپری کرده اند و آن دوره های مربوط به نحوه برخورد با مشتری و اخلاق مداری در طول ارتباط با مشتری بوده است.

 پس نمایندگی تعمیرات ویرپول با به کارگیری افرادی متخصص و اخلاق مدار در خدمت شما عزیزان است و با افتخار حاضر است به ایرادهای احتمالی ماشین های ویرپول شما در محل سکونت تان رسیدگی کند. اگر هر یک از محصولات ویرپول مورد پسند شما قرار گرفته و خواهان این هستید که آن محصول را در خانه تان داشته باشید و از آن استفاده کنید بهترین و مناسب ترین شیوه خرید تماس با نمایندگی تعمیرات ویرپول در همه نواحی تهران و نمایندگی های مجاز ویرپول در سراسر ایران است. شما با یک تماس می توانید محصولات ویرپول را در منزل تان داشته باشید و آن را در درب منزل تان تحویل بگیرید. یا اگر یکی از دستگاه های ویرپول را در خانه دارید و مشکلی در کار دستگاه به وجود آمده است می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را با آنها در میان بگذارید تا در این باره مشاوره لازم را دریافت کنید و در صورت حل نشدن با مشاوره نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید بهترین راه ارتباطی تماس تلفنی با ماست. اگر یکی از قطعات دستگاه های ویرپول نیاز به تعویض داشته باشد نمایندگی تعمیرات ویرپول قطعه های مشکل پیدا کرده را با قطعات اصل و اورجینال تعویض می نماید و برای شما برگه گارانتی نامه 36 ماهه صادر می نماید. البته گفتنی است که همه محصولات دارای این گارانتی هستند و هنگام فروش به مشتریان تحویل داده می شوند. در طول این مدت هر موقعی که دستگاه شما دچار مشکل شد با یک تماس می توانید خدمات پس از فروش ویرپول را دریافت کنید و اگر این مدت زمان اتمام یافت باز ما در خدمت شما هستیم. در سال ۲۰۰۳ ، ویرپول نخستین سازنده لوازم خانگی ای بود که پایین آورنده سطح تولید گازهای گلخانه ای بود و توانست در فاصله سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ رده تولید گازهای گلخانه ای را سه درصد کم کند. در حال حاضر با وجود رشد ۸۰ درصدی حجم تولیدات در مقایسه با ۱۹۸۷ تولید مواد شیمیایی سمی ایجاد شده از فعالیت های کارخانه ۹۰ درصد کمتر از همان سال است. با گذشت سالیان ویرپول، با فکر اجرای صحیح فعالیت هایش بر مبنای تعهدنامه شرکت همواره سعی کرده کیفیت محصولات اش را بهبود بخشد و رفاه زندگی مشتریان و کارمندان اش را بالا ببرد. همانگونه که خانواده آپتون با توسعه و بهبود سخت گیرانه خود، دستگاه لباسشویی اش را در مقابل جامعه، مشتری ها، کارمندان مسئول قلمداد می کرد و باور داشت که هیچ راه نادرستی برای رسیدن به منشی درست وجود ندارد در این سال ها نیز به این تعهد خود پایبند مانده است.

منبع : تعمیرات لوازم خانگی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.